Zostalem dzis 2x pozytywnie zaskoczony :)
Tu się zdecydowanie zgodzę z tym, że nie jest to polecane działanie. Sam nigdy bym nie wstawił więcej niż jednego wykrzyknika w materiałach oficjalnych.
Do sklepu: nie jest tragiczny, przynajmniej w miarę przjerzysty. Faktycznie jednak mógłby być graficznie lepszy.
Ale spójrzcie do formularza zamówienia. Po pierwsze są tam informacje pomagające wypełnić formularz oraz:
GWARANTUJEMY PEŁNĄ SATYSFAKCJĘ!
Paczkę wyślemy najpóźniej w 12 godzin (roboczych) od złożenia zamówienia.
Masz możliwość zwrotu towaru do 30 dni od dnia zakupu.
Przez niecałe 3 miesiące miałem okazję zobaczyć, jakie znaczenie mają dokładne, nie pozostawiające wątpliwości opisy w formularzu zamówienia (tutaj jeszcze mogłoby być lepiej). Jak się czegoś nie wytłumaczy, to na pewno znajdą się osoby, które tego nie zgadną - tyczy się to nawet najprostszych rzeczy.
Dygresja: przy błędach podczas logowania do serwisu można skorzystać z przypomnienia hasła. System wysyła login i "przypomnienie hasła". Podczas rejestracji klient musiał wypełnić identycznie dwa pola, opisane jako hasło i powtórzenie hasła oraz trzecie pole "przypomnienie hasła".
I co? I mniej więcej 10-15% wpisywało przypomnienie hasła w formularzu logowania. Dopiero, gdy wyraźnie w liście od systemu napisałem, że NIE jest to hasło, tylko przypomnienie, problemy się skończyły. Teraz czasami muszę ustawić komuś nowe hasło.
Tak, jak sam zauważyłem jest trochę niedoróbek w tym serwisie, nadal jest to jednak bardzo dobrze przygotowana oferta - w kontekście niechlubnych przykładów polskiego e-biznesu. Względem najlepszych przykładów e-commerce dałbym 3 w skali do 5 - czyli przeciętnie.